vrijdag 1 juni 2012

Van een nieuw jurkske

Al een paar weken, misschien zelfs maanden
keek dit jurkske van Wow to go me aan vanuit de etalage van een klein winkeltje.

Lief roze, fris groen, met retro bloemetjes en dito stijl.
Maar zonder mouwen.
En dat vind ik eng.
Want ik schijn de armen van mijn oma te hebben.
Niet echt natuurlijk, want oma heeft ze nog gewoon
(Gelukkig!)
Maar genetisch dus...
Dus ik ben bang voor mouwloos, want wat als mijn armen wapperen...


Maar wat ik nog wel eens wil vergeten
Na jaren van het "mollige meisje met blozende wangen" te zijn
Ik sinds ongeveer een jaar nu 12 kilo lichter ben.


Dus moest ik het er maar eens op wagen vond ik.
Dus toog ik mij dapper achter een gordijntje in het mouwloze jurkske.
En ik zwaaide stoer naar mezelf in de spiegel.
Wat er nogal raar uitzag, maar het wappergehalte viel mee!


Ik deed nog een slappe poging met iets met mouwen,
maar ik was al verkocht.
Mijn eerste mouwloze kledingstuk is een feit...


~ Be brave, take risks. Nothing can substitute experience ~
P. Coelho


10 opmerkingen:

  1. Keileuk jurkje! Ik heb die ook, ma in groen en blauw :) is sta nie met roos :) en ik vind jou reuzenstoer ook! Ben zeker dat je armen niet zo flapperen als jij denkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig zoet jurkje! En top dat je het gekocht hebt. Het merk ken ik nog niet. Nu hopen op zomers weer, zodat je het aan kan. Of met een vestje erbij. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bravo voor je overwinning en wouououououw, wat een ge-wel-dig jurkje! Ik ga gelijk ff bij het merk kijken (ken het niet!).

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jij maakt dat jurkje nog leuker als je het aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het gevoel!
    Maar een vestje met 3/4 mouwen is ook nog altijd mogelijk.
    Zonde om zo'n Leuk jurkje in de kast te laten hangen.
    Dus:) go for it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, mooi! Dat wordt zeker een WOW zicht! Ga er voor! WTG is een tof merk he!? Een beetje duurder maar alles wel heel origineel en mooi!
    Veel plezier in je nieuw kleedje! Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, wat ben jij toch een lolbroek;) Jij brengt de lach op deze regenachtige dag! Thanks!

    Mooi jurkje hoor en mocht het nog eens heel erg warm weer worden dan wens je misschien nog wel dat je armen flapperden (alleen maar voor verkoeling natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAT EEN SUPER GAAF JURKJE!! gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig leuk jurkje en zo een leuke zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen