maandag 4 juni 2012

Second hand Horse

Ik heb niets met paarden.
Ja, wat ik er mee heb is dat ik snotallergisch & scheitbang voor ze ben. ;)
Mijn grootouders hadden vroeger al paarden.
Ik was daarmee de bofkont van de klas.
Vond de klas.
Ik vond het vooral eng.

Maar goed, ik dwaal af.
Mijn nichtje van 7 is er wel dol op dus zodoende heb ik de afgelopen
weken de Kringloop afgeschuimt naar PaardenPrut.



Ik vond her en der wat Penny's, een schriftje en een mooi boekje.
De allermooiste vondst deed ik in de vorm van een ouderwetse courantenhouder!
Met op de voorkant een paard!
Klein detail... jaren 70 bruin...


Kijk... dat vindt het nichtje natuurlijk niks...
Met een beetje verf en een strikje voldoet het nu heus.
Sterker nog, ze galoppeerde van genot een dansje om het zwembad
om zoveel paardengeluk.


Kijk, dat had ik er wel voor over.
Misschien komt het dan toch nog eens goed, tussen mij en de paarden.

~ I can't be afraid, it's my turn to be brave ~
Author unknown

8 opmerkingen:

  1. Wat is ie goed gelukt! En jij, galoppeerde je ook even een stukje mee? Of doe je dat alleen als je een retro appeltjeskan in zicht hebt? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gevonden zeg, wat een mazzel voor jou én je nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens: Paarden zijn eng...
    Maar wel lief dat je je nichtje zo verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Man, wat heb jij dat mooi 'gepimpt'! Dan zou ik zelfs blij zijn met een paard( ook mijn ding normaal niet)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi! met liefde gezocht en gepimpt zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen