zaterdag 2 juni 2012

Groene kringloop vondsten

Opeens had ik allemaal groens in huis!
Niet van dat hippe groen, maar van dat oude jaren 50 groen..

Een mooie documenten trommel ( wat er met mooie letters op staat!)
Een schattig spiegeltje, met lampjes! Hilarisch!
Ook kreeg ik een wekkertje, die heel mooi is maar heel HARD tikt ;)
Tot slot nog een postzegelboekje waar ik lieve & schattige zegeltjes in bewaar.

Met elkaar doen ze nu iets groens in de vensterbank.


~ If your knees aren't green by the end of the day, you ought to seriously re-examine your life ~
B.Watterson

(Deze quote is dermate van toepassing op onze zoon die geen dag zonder groene knieen thuis komt ;))

7 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg! Ik had vandaag ook weer topdag in de kringloopwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jaren '50 groen is toch juist heel hip? Erg leuke vondsten in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een fijne spulletjes!
    Ben ook helemaal fan van dat retro groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes hoor, echt helemaal leuk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi al dat oude groen zo samen!!
    Niet normaal hé die oude wekkertjes, ik heb er ook eentje en je hoort het door het ganse huis tikken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Krijg helemaal zin om naar de kringloop te gaan van je blog! Zet zo gelijk de kids op de fiets en hup er naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen