zondag 12 februari 2012

Rondje Koud Kringlopen

Omdat een mens nu eenmaal niet 24/7 op de schaatsen kan staan
 zelfs niet tijdens een "horror-winter" (wie dat toch verzonnen heeft?!)
Ook een heel koud rondje kringlopen gedaan!

Een lief blik met een schattig kaarsenhoudertje
(Waar zo bleek later alleen hele kleine kaarsje in kunnen
dus nu sta ik iedere avond gevaarlijk te doen met aardappelschilmes)


En heel handig om in huis te hebben zo bleek vandaag wel weer:
Dit enigszins escaltieverhogende schilderij!
Dochter lief ging er vanmorgen spontaan voor staan in een boze bui
en riedelde het versje op!

(Of het hielp laat ik even in het midden...:))


~ Ben je boos pluk een roos! ~

10 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Wat een goeie vondsten! Dat was de moeite waard om de schaatsen voor af te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, dat schilderijtje is werkelijk verrukkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kringloopschatten! Mocht het helpen het versje dan ga ik er een kopietje van nemen want heb er eentje die vaak met het slechte been uit bed stapt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vondsten!! Vind het schilderijtje super :-).
    Ben van plan om morgen te gaan Kringlopen en zit me nu al te verkneukelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig kwam ik op je blog! Wat een mooie vondsten!

    Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kwam net leuke site tegen die spulletjes hebben die echt bij je passen (en sommige ook niet): voordehap.nl Ik ken haar van lang geleden,ze heeft leuke spulletjes, vaaral voor je dochter!

    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke vondsten :)! Zo leuk dat schilderijtje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Effekes...hier moet ik even op reageren...maar effekes eerst dit, hoi!
    Ik ben Hilde en kom via via via via via op jouw blog, erg gezellig hoor!!
    Maar komt ie...dat versje, dat hielp!
    Alleen maakte ik er mij eigen versie-versje van, namelijk "ben je boos? Pluk een...olifant, zet 'm op je hoofd, dan ben je morgen plat"
    Soms verzin je a-la-minute echt de raarste dingen, èn helpt het...daar ging het om hè?
    ;-))
    Ik ga nog effekes lekker verder snuffen hier!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen