zondag 26 februari 2012

Buttons

Nog even over gisteren.
Zorg er altijd voor dat je geen geheimpjes voor vriendinnen verklapt
waarbij je in de "blog- lees-lijst" staat...

De dag was van mij.
Ik vierde een feestje met kleine en grote meisjes.
Stuurde de mannen op pad en deed meisjesdingen.
Zoals het opruimen van kastjes met frutseltjes
en het neerleggen van knopen kaartjes
Al dan niet zelf gemaakt.
(Dat laatste is een zinloze maar zalige bezigheid!)

Ik vermaakte me.
Want ik zette de dag naar mijn hand!


~You are as cute as a button ~
(Yes you!)

5 opmerkingen:

  1. Thanks a million! Ik vind het setje fantastisch! Fijn dat je er was met het lieve wichtje! :) De mannen hebben zich ook vermaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo heerlijk, en wat heb je het weer leuk gemaakt!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, ben altijd weg van zulke frutsel dingen, tof gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad: cute als wat! Heel mooi zo bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen