maandag 27 februari 2012

Haar haar!

Een blogje over 1 van mijn meest gelukte creaties ;)

En omdat ze bijna 5 is vond ik een blogje speciaal aan haar gewijd wel gepast!
Hoewel er heel veel over haar valt te vertellen gaat dit blogje over...
Haar haar!

Eerlijk, alle eerste opmerkingen over dit schatje gingen over haar haar!
Ze werd zelfs door de verpleegkundigen opgehaald om
haar haar te laten zien op een andere afdeling, zo extreem zagen ze zelden...

Nu waren mijn ouders en ik niet zo onder de indruk.
"Sprekend der moeder" sprak mijn vader teder.  Net zo veel haar, net zo lelijk!
Ach, mijn kleine pluizenbolletje.

Met 10 weken heb ik haar voor het eerst al slapende bij de kapper gebracht.
De "oh's & ah's waren niet van de lucht en zo mocht gratis.
Omdat ze zo bijzonder was.

Bijna 5 jaar later is het een echte dame, die regelmatig naar de kapper moet
maar desondanks een prachtige bos dik, bruin, lang haar heeft.
Voor mij is ze heel bijzonder...

Maar "Hey, oordeel zelf!"


4 weekjes oud


Bijna 5 jaar!

~ How can I control my life when I can't control my hair?! ~
Author unknown

11 opmerkingen:

  1. :) Prachtig blogje van een prachtige Meid!

    Bij mij is het heel erg tegenovergesteld. Tijdens mijn 1ste zwangerschap antwoordde ik op de vraag: "Wat heb je liever, een jongen of een meisje?" dat ik, alleen voor het haarkammen en strikjes zetten een meisje toch wel heel leuk zou vinden. En ja hoor, toen mijn (alle 3!) de Meidjes bijna 3 waren, bleef het eerste speldje zitten.

    Dit is slechts een beetje overdreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaach wat een bos :-) Ik denk dat menig meisje jaloers is op die prachtige vlechten en dan maar hopen dat als ze ouder worden, ze niet ineens een kort koppie willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah...wat koddig! :-) TE lief gewoon! Had niet anders verwacht met zo'n bos dat er een dikke bos uit voort zou komen... mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha dat is inderdaad een zeer geslaagde creatie geworden! En wat super grappig die lange haren!!! leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ons meisje had ook veel haren bij de geboorte maar toch net iets minder ...
    Proficiat aan jullie bijna 5 jarig meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een bos inderdaad! :)
    Mooi dat ze nu van die lange vlechten heeft! Gefeliciteerd alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dat kopje haar op foto 1 en die vlecht is echt indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach wat lief, net een stampertje van Pluk met die dikke bos haar :)! Mooi hoor zo'n bos haar, en nu mooie vlechten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi popke! En wie wil er nou niet zo'n mooi bos haar? ik ken ze niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen