woensdag 1 februari 2012

Oude bloemen

Ik heb een serieus probleem met kringloop & rommelmarkt schilderijtjes.
Vooral die met oude bloemetjes kan ik slecht voorbij lopen.
Dus neem ik ze vaak voor een prikkie mee en stal ze in de kelder voor "briljante ingevingen"!

Vandaag had ik zo'n ingeving!
(Nu heb ik dat wel vaker maar ben dan niet altijd genegen om in de schuur
een zoekactie op touw te zetten naar hamer & spijkers)

Eventueel mee lezende mannen krijgen bij het lezen van bovenstaande zin accuut maagzuur!
Nee heren, gewoon hamer & spijkers, niks geen keurige schroefjes en boormachines.

Een tijdje terug heb ik daarom eens een hamer & spijkers
in huis verborgen om de briljante ideeen vooral niet verloren te laten gaan!

Zie hier het resultaat: Bloemetjes op het toillet!
Vooral leuk voor de mannen in huis, die kunnen ze mooi bewonderen tijdens een plasje!


 
~ The flower that follows the sun does so even in cloudy days  ~
Robert Leighton

6 opmerkingen:

  1. owww wat leuk, zo is het een feest om naar de w.c. te gaan :)! En wat een superleuke kleur op de muur :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk! Wat zullen de mannen genieten ;-)
    Ben ook dol op bloemenschilderijtjes... Kwam er pas weer een paar tegen die achter het dressoir waren gevallen. Lagen daar vast al tijden, maar door de aardige voorraad die ik heb, niks gemist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat heerlijk die kleur muur en wat jammer eigenlijk dat het je toilet is :-) Suuuuper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en feestelijk muurtje zo.
    Briljant trouwens, de hamer/spijkers verstop plek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die vrolijkheid aan de muur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Kei mooi!! Zelf heb ik een zwak voor 'huilende zigeuner jongetjes' schilderijen. http://trudie83.blogspot.com/2011/11/home-sweet-home.html

    BeantwoordenVerwijderen