maandag 18 maart 2013

Trots!

Dank jullie wel voor al jullie lieve berichtjes.
Het blijft een dilemma... zet je nu zoiets wel op je blog... of niet...
 
Maar ik leerde mijn kinderen dit weekend dat je mocht delen.
Want delen in blijdschap maakt de vreugde iets groter.
Delen in je verdriet maakt het ietsje lichter.
 
Allemaal deelden we ons verdriet, allemaal op onze eigen manier,
en daar ben ik dan best een beetje trots op...
 
 
~ Stand straight, walk proud and have a little faith...~
G. Brooks (Een heel beroemde Country-zanger, wie kent hem niet?! ☺)

13 opmerkingen:

  1. Daar mag je heel trots op zijn. Dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi omschreven. Sterkte nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geschreven, sterkte met de storm. Ik hoop dat ook bij jou het snel lente word

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie woorden en verdriet delen helpt zeker,ik weet er alles van,sterkte met de storm en weet dat zelf de zwaarste stormen weer gaan liggen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zoals je dat aan je kinderen uitgelegd hebt. En het kunnen delen van verdriet is zo belangrijk, daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Garth Brooks ken ik wel hoor, fijne teksten lekkere meezingers en inderdaad, wees trots, vooral op jezelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks zo erg als stil verdriet, goed dat je deelt.

    BeantwoordenVerwijderen