vrijdag 1 maart 2013

Postzegel Hergebruik

Lang geleden kocht eens bij de Xenos in de kerstopruiming lint.
Want: rood/wit geblokt.
Daar kun je immers nooit genoeg van hebben... ;)
 
Maar ik vond de rol zooooo lelijk...
Dus trok ik de zegeltjes maar weer eens uit de kast en beplakte de rolletjes
aan beide kanten met postzegels en knipte de randjes gewoon bij.
Oh en ik had ook nog wat sigarenbandjes die plakte ik ook.
 
Heel erg simpel en heel er leuk!
Al zeg ik het zelf ;)
 
En bedankt nog voor jullie lieve berichtjes en beterschapjes voor mijn vader!
Ik heb hem net THUIS gesproken, een weekje vrijaf thuis, met
moederverpleegster die hem goed in de gaten zal houden!
 
Goed weekend!
 
 
~ There's nothing half so pleasant as coming home again ~
Author unknown but dad can relate!

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je vader even een weekje thuis is en wat een leuk idee het beplakken van die rolletjes! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan!
    En fijn dat je vader thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zo een stuk leuker uit, dat ze daar nu niet zelf op komen.....Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit zo, fijn dat je vader even thuis is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo leuk gemaakt! Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, nu weet ik wat ik met al mijn Postcrossing kaarten doe......
    Hing er een paar op, ze zaten in een bakje op het toilet......ik ga de postzegels er afweken. Dank je voor dit idee!
    Dag,Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er inderdaad een stuk beter uit. Wat fijn dat je vader weer even thuis is. Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen