maandag 13 juni 2011

Kiekjes maken

Net zoals de Pinkhouseladies droom ik ook van een digitale spiegelreflexcamera.


Ik heb er 2 jaar eentje gehad. Zoals de bevriende fotograaf in lachen uitbarste toen ik een workshop bij hem volgde. Ik bleek de allereerste spiegelreflexcamera's te bezitten ooit gemaakt. Een retro modelletje zeg maar. Daar moest ik dan wel weer van glimlachen. Dat past wel. Ze was dan ook derde-hands en ik kreeg haar van mijn zwager totdat een half jaar geleden ze me dusdanig in de steek liet. (Op het moment van in het bos lopen met kinders & zonneschijn door bomen... Ai!)

Reparatiekosten: 375 euro. Haha. 

Maar nu zit ik dus al maanden zonder en "doe het"
met een toestelletje van mams (Waarvoor dank!)

Voor mijn verjaardag vroeg ik geld natuurlijk, niet zo leuk, wel zo handig als er een nieuwe camera moet komen. En die komt er, in bestelling want niet op voorraad!

Een prachtige Canon 500D met 2 lenzen zal rond 23 Juni arriveren.

Lang geleden kocht ik een oud boek : "Camera in kinderland" ik denk uit de jaren 50. De allereerste bladzijde is al kostelijk en heeeel herkenbaar!


Prachtige zoete kiekjes uit lang vervlogen tijd:


L.Carroll

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's :) En wat fijn dat je nieuwe camera in aantocht is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat een gedoe..maar hij is in zicht! Erg leuk vererkt met die oude kiekjes, enig! fijne avond..en nog effe geduld! Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik verheug me nu al op de plaatjes van de nieuwe camera :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe ben benieuwd naar je nieuwe camera :D! Wat een schattige oude kiekjes :D, en dat boekje is ook helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeoe...leuk!! Het is zwaar verslavend, als je dat maar weet! Ineens wil je dan werkelijk ALLES op de blog zetten... Ik ben ook zwaar Canon fan!
    En vreselijk lieve kiekjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat boek en de plaatjes zijn fan-tas-tisch zeg! Ik heb een camera met een goede lens, maar ben ook sterk aan het denken om een spiegelreflex te kopen. Dub-dub-dub. Ben benieuwd naar je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig krijg je van de week een nieuwe camera.

    ben benieuwd naar de foto's

    BeantwoordenVerwijderen