dinsdag 1 januari 2013

Nieuw jaar, nieuw leven!

Goede plannen had ik de 31e om jullie te bedanken!
Voor trouw meelezen en meekletsen over vondsten
en ander moois in het leven.
 
Het maakte de rafelige randjes in het dagelijks leven een beetje leuker!
En het leidde lekker af!
 
Ik wilde jullie zeggen hoe vaak ik meelas, en hoewel een berichtje
achterlaten technisch niet altijd lukte, genoot ik mee van jullie Blogs!
 
Ik wilde zeggen, Bedankt daarvoor!
 
En natuurlijk ook voor het nieuwe jaar, wat zal het brengen...
Het zal een heel roerig jaar worden waarin ik niet
weet welke kant mijn leven op zal gaan...
 
Rug recht, zakdoek paraat & op zoek blijven naar de mooie dingen van het leven.
De blije momenten, de vrolijkheidjes, de bijzondere vondsten.
We delen ze gewoon... !!
 
Dat wilde ik allemaal zeggen gisteren...
En toen belde mijn kleine broertje... om te zeggen dat hij vader geworden was!
Hij & Zij kregen een prachtige zoon, nog op de valreep van 2012!!
 
Tsja... daar moet een berichtje dan toch echt gewoon even voor wachten ;)
 
Hij is prachtig! Moeder & kind maken het goed,
en wat een supermanier om het nieuwe jaar in te gaan...!
 
Op een goed 2013 Dames (Euh,... ja toch, allemaal dames.... ;))
 
 
 
~ Dream big little Boy B.~
 
 


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en voor jouw ook alle goeds en gezondheid gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte! Een een goed en gezond 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Een gezond en gelukkig 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook bedankt voor al het leuks, moois en gezelligs wat hier te zien en te lezen was! Ook voor mij leidde dit vaak lekker even af van het 'echte' leven ;)En wat bijzonder...op de valreep van 2012 nog een nieuwe wereldburger, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Tante Alice. Ik vond het gezellig theedrinken hier in 2012, ik kom in 2013 vast nog even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah van harte! Geen leuker nieuws dan babynieuws...
    Een goed 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook de allerbeste wensen hoor, voor het nieuwe jaar!! Zo te lezen kan
    je deze wel gebruiken!! En van harte..!
    Groetjes Lies (theemuts)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Trots op het plekje dat mijn zoon heeft op de blog van zijn tante!!

    En voor 2013: tits up girl! Welke keuzes je ook maakt je redt het!

    BeantwoordenVerwijderen