zondag 27 januari 2013

Jurkjes

 
Met al dat winterweer van de afgelopen weken
heb ik me steeds gehuld in dikke spijkerbroeken.
 
Nu vind ik een leuke spijkerbroek helemaal prima,
maar het liefst draag ik een jurkje.
Zoals deze en ook dit leukje  en dit oudje!
 
En bij gebrek aan vouwde ik deze!
Als je hier op klikt dan kun je zien hoe ik dat gedaan heb!
Ik heb een dramatisch gebrek aan ruimtelijke inzichten dus
ik ben nog steeds vol verbazing dat het gelukt is!
 
Met de smeltende sneeuw krijg ik al wel de kriebels...
Het wordt hoog tijd voor jurkjes - weer!
 
Waar zijn jullie eigenlijk van... Jurkjes, rokjes... skinny jeans..... ?
 
Het plaatje komt trouwens uit een boek van ABC voor kinderen van Gyo Fuijkawa.
 
 
~ Playing dress up starts at age 5 and never truly ends ~
K. Spade
 


9 opmerkingen:

  1. Ik ben ook van de jurken (en rokken). En oh zaligheid ... soms maak ik ze zelf. Ik werd aflopen weken ook heel ongelukkig van de spijkerbroeken. Ik heb ook een hele mooie, donkerblauw met roze stippen die de jongste voor me uit het rek haalde van de kringloop. Maar gisteren maakte ik er zelf eentje van jersey, heel mooi blauw met knalroze stiksel. Zal em nog eens bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief jurkje! Hier is met het smelten van de sneeuw de spijkerbroek ook snel in een hoek geworpen; rokjes wil ik aan, en jurkjes! Dit jurkje is wel heel erg lief :) groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaa leuk jurkje, volgens mij heb ik die ook op m'n pinterest staan. Ik ben wel van de spijkerbroeken, maar zomers toch wel van de jurkjes en rokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk!!! Ben m'n spijkerbroek en snowboots meer dan beu en snak naar jurkjes-weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik draag eigenlijk altijd jurkjes en rokjes, gewoon met de lekker dikke panty's van de hema en laarzen, verstje er op en ik heb het lekker warm.
    Al moet ik zeggen dat ik mijn enige spijkerbroek, de afgelopen 2 weken met die kou vaak aangehad heb, maar ik voel er eigenlijk niet prettig in.
    Ik vind de jurkje uit je vorige blogs echt geweldig! Zulke leuke examplaren heb ik helaas dan niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk heel graag dat ik een rokjes-/jurkjesmeisje ben maar in de praktijk valt dat vies tegen. :) Een spijkerbroek is toch weer elke ochtend wat ik uit de kast trek... Misschien moet ik toch maar eens uit mijn comfort zone komen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik draag graag jeans maar als het zonnetje schijnt, zijn rokjes en jurkjes favoriet!!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja jurkjes en rokjes! Dat betekend lente! Kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik draag regelmatig jurkjes en rokken, maar ook meer omdat ik niet meer goed in mijn jeans pas en ook omdat ik ze stiekem leuk vind. Met dat winterse weer heb ik net alleen maar rokken gedragen, passen mijn moonboots die kniehoog zijn perfect onder (zwarte laarzen onderkant met snowboots bovenkant met klittenband sluiting van bij de boerenbond ;)) en natuurlijk moet ik overal leggings bij omdat ik klotsbenen heb, dus jammergenoeg ook in de zomer omdat ze mega tegen elkaar aanschuren :(.

    Maar vind je jurkjes super en goed van je dat je je hart gevolgd hebt en gewoon jezelf durft te zijn. Vooral blijven doorgaan en je niet aanpassen aan de rest!
    En om even in het carnavalsthema te blijven 'veer hubbe sjiet oan de luij'...mijn motto...
    Er zal altijd wel iemand iets te zeiken hebben, dus volg je hart en je gevoel en heb schijt aan wat anderen denken ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen