maandag 6 juni 2011

Een Award!

Wouw! Van de Pinkhouseladies gekregen: Een Award! Reuze leuk & heel erg bedankt! 

Toen de eerste lichte paniek wat wegzakte (hoe werkt dat?!) stort ik me nu dus maar gewoon vol overgave in wat facts rondom Alice…




Wist je bijvoorbeeld dat ik …

… eigenlijk helemaal geen Alice heet …

… de oudste dochter ben van een leuk gezin op de Veluwe…

… me afvraag hoe lang het nog duurt voordat men in de gaten krijgt dat ik heus
zo creatief niet ben…

… immers (NOG) niet kan naaien/haken/breien of zelfs maar borduren
(mijn grote geheim is hiermee “out in the open”)

… altijd de begin-tune van “Jaws” hoor als ik 1 voet in het water zet
van welk slootje/meertje of watertje dan ook …

… volgende week na 7 jaar huwelijk eindelijk mijn trouwring ga dragen

… ooit eens in een rivier zwom waarna ik, eenmaal op de kant geklommen een engerd van een krokodil ontwaarde midden in de rivier op een rots…
(Had ik toen die Jaws-tune maar niet moeten negeren…)

… altijd ananas op mijn pizza wil

… vroeger al huizen bouwde voor mijn poppen van alles wat ik de schuur van mijn vader vond

… De naam “Alice in the Appletree” heb bedacht na een dag hard werken en de behoefte om iets “luchtigs” met mijn handen te creëren en mezelf opeens appeltjes zag knippen uit het sprookjesboek "Alice in wonderland"



Maar nu dus ook nog deze award doorgeven aan andere bloggers, gewoon
omdat ik hun blog met veel plezier volg!



~To live a creative life, we must lose our fear of being wrong ~
J. Pearce


Geen opmerkingen:

Een reactie posten