zondag 29 mei 2011

Opruimflow

Had me toch een opruimflow dit weekend! Zonde om dat te onderbreken voor het schrijven van blogjes! Zoveel dingen die al maanden in mijn hoofd zitten eindelijk opgepakt! Zoals...

Onze trap pimpen met cijfers:


En het opruimen van al mijn mooie oude kwartetspelletjes en mooie papiertjes:


En ik stond vanmorgen al om 7:58 ongeveer op een keukentrapje
om de muur van ons Kruimeltje voor de 2e x te sausen...

Daarover later meer!

~ Flow with whatever may happen and let your mind be free.
Stay centered by accepting whatever you are doing.
This is the ultimate ~.
Zhuangzi


2 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Ziet er ook leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bakje vol oude kaartjes enzo!
    Net es door je blog gepiept & veel gezien die me bevalt :)
    Dus ben ik je maar meteen gaan volgen!!
    Blogger heeft me momenteel niet zo graag denk ik want ik kan niet posten onder mijn eigen profiel dus dan maar anoniem!!
    Sylvie van Mi Joya (ook gek op kringloopwinkels & verzamelen!!)
    http://mi-joya.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen