maandag 16 mei 2011

3x = scheepsrecht

Afgelopen zaterdag toog ik met een vriendinnetje naar de rommelmarkt op de hoek bij de kerk. Altijd leuk, al die hollende mensen bij het startsein. Ik vraag me altijd af of ze ergens goud hebben verstopt en dat ik dan de enige ben die dat niet weet ofzo.

Maar goed, ik deed er leuke vondsten, leuke schilderijtjes, een kapstokje waar ik iets in zie (ongekende mogelijkheden al weet ik nog niet welke;) een retro kleedje voor picknick doeleinden en last but not least, dit prachtige blik! Ik was er al 2x jaloers langs gelopen, het stond namenlijk in een tas echter een kraam. Dus ik dacht: Verkocht en vanwege de grootte hier even achtergelaten. (Ik moet dringend brutaler worden!)

Totdat bij de 3e keer passeren hij opeens op het kleedje stond: Is deze nog niet verkocht?? NEE!!

"Ach" zei ik "Dan neem ik het wel mee..." Voor 1 euro en een vette glimlach van de verkoper was ie voor mij! En nu staan al mijn rolletjes papier er in mooi te wezen!



3 opmerkingen:

  1. leukleuk :D! haha herkenbaar dat in de gaten houden van leuke dingen, joehoe maar hij is van jou :D! Leuk met je rollen erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! En je geldkistje is ook jaloersmakend geweldig gaaf! Geniet van je aanwinsten!

    Groetseltjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen