zaterdag 8 februari 2014

Roze Dymo Tang. Vintage...

 
...En die heb ik dus niet gekocht bij de kringloop.
En daar probeer ik nu trots op te zijn.
(Heel erg hard...)
 
 
 
Want ik heb immers een Dymo Tang (ook vintage... Beige.. Blegh..)
En ook al moet ik die zelf na elke letter doortrekken...
Hij doet het nog.
 
 
 
En die roze... ach... die deed misschien wel niks...
Maar jongens... (euh... meisjes denk ik.. haha!) Wat was ie mooi.
Zucht... ik blijf maar gewoon even proberen trots te zijn...
 
In plaats van dymo-tang-activiteiten heb ik mijn kaartenrek opnieuw georganiseerd.
Lees: Iemand.. ik noem geen namen, maar de kinderen noemen hem Papa...
stond op en slingerde met jas en al het hele rek van de muur... 70 kaarten aan de grond
en een toeterend voetbal-elftal voor de deur dus de opruimerij was voor mij!
 
 
 
 
Pas geleden kocht ik bij de Kringloop een boek met oude vlinder platen.
Die moesten er nu aan geloven en heb ik er naast geplakt.
Wel weer heel leuk geworden.
Ik ben de roze dymo tang al bijna vergeten ;-)
 
 
 
~ There are no regrets in life just lessons ~
Author Unknown
 

10 opmerkingen:

  1. Amai, je hebt reden om trots te zijn, het is ZO moeilijk om aan (kringloop)dingen te weerstaan !
    En wees ook maar trots op de schikking van her kaartenrek en de vlinderprenten ernaast, heel mooi gedaan, de lente staat op mijn scherm!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herken dit gevoel maar al te goed!
    Spijt dat je iets niet gekocht hebt...(om de kosten hoef je het vaak niet te laten).
    Misschien helpt de wetenschap dat er iemand na jou, het wel gekocht heeft en er erg blij mee is.
    Lieve groet van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi... Strakke actie van je man!
    Maar het ziet er nu weer super uit!
    Wat knap dat je die demo hebt laten liggen zeg...
    Ben ik zo slecht in :-(
    Heb via psikhouvanjou een nieuwe dymo gekocht waar neon kleurig tape in kan!
    Super blij mee!!
    Dus als ik hem nu bij de kringloop zie mag ik hem ook niet kopen! :-)
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow en morgen is het zondag en is de kringloop vast niet open om toch alsnog die roze dymo tang te halen...... ;)
    Fijn mooie plaatjes uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel heel knap van je !!! Maar ja als je er al eentje hebt hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, had die tang dan voor mij meegenomen!!! ;-) Je kaartenrek is amazing... die vintage bloemenkaarten zijn zo mooi en de vlinderplaatjes trouwens ook! Lovely!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een prachtige foto's!! Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Alice,
    Wij werken aan een mooi leven, waar een eigen bedrijfje een onderdeel van is.
    Vandaag heb ik op mijn blog onze bedrijfsnaam bekend gemaakt.

    Alice under the apple tree
    Wil je graag melden dat de naam geïnspireerd is op jouw blog en blog-naam.
    Wij worden blij van je berichten, je kringloop gelukjes, je spreuken en je foto's.

    Mijn 'collega' heet Alice.
    Wij zijn dol op boeken (werkzaam in de bibliotheek) Alice in Wonderland.
    Het start moment (in oktober) van ons bedrijf bespraken we in de auto terwijl die op het pad onder de appelboom stond die op dat moment vol met appel zat.

    We hopen dat je het leuk vindt!
    Fijne dag groeten van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen