maandag 15 oktober 2012

Envelopjes

Voor mijn werk had ik het onzalige idee opgevat wel eens eventjes envelopjes te vouwen...
(Herkenbaar?! )
 
Well.... I'v been busy....;)
 
 
Het moest natuurlijk wel een beetje persoonlijk... dus zat ik me bij elke envelop koortsachtig af
te vragen of ik wel de juiste kleuren.... postzegels en labeltjes had...
 
 
En ik heb nieuwe tape gekocht....
Dat mocht.
Vond ik ;)
 
 
Voor de "groene" collega!
 
 
~ The soul becomes dyed with the color of its thoughts ~
M. Aurelius

13 opmerkingen:

  1. 't Ziet er supermooi uit! Hihi, maar ja, herken het wel; van die ideeen die leuker lijken dan ze uiteindelijk zijn! Maarrr...het resultaat mag er zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij bent druk geweest. Maar ze zijn wel errrug mooi geworden.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik stop ook niet voor ik alles bij elkaar heb wat 'past' qua kleur... Herkenbaar dus inderdaad (evenals de enveloppen-verslaving)!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Leuk ook met die etiketjes er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wordt ik nou heel blij van! een lust voor het oog!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo mooi!!! Een heel jobke maar met veel voldoening toch he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeee, ik gebruik precies hetzelfde papier voor mijn enveloppen (zie mijn blog) wat grappig. Waar heb jij die gezellige etiketten vandaan? Ik ben stad en land af geweest om die te zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow dat gaat wel heel verrr hihi, maar wel heel mooi. Vooral die postzegel met stempel maakt het af, maar deze zijn natuurlijk om weg te geven en niet om te versturen. Leuwkk!
    Ben me ook al een tijdje aan het bedenken om zelf een soort post stempel te maken.
    Groetjess van een nieuwe volgster ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes!!! En ik was de gelukkige met 1 in mn brievenbus! Heel fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen